niedziela, 7 listopada 2010

SketchUp lekcje dla początkujących

Jeśli czytałeś moje wpisy o SketchUp to już wiesz, że jest to bardzo fajny program do projektowania grafiki 3d. Idealnie sprawdza się w branży budowlanej i ja również gorąco go polecam każdemu, kto chce zaprojektować własny dom lub stworzyć tylko wizualizacje.

Na głównej stronie programu znajdziesz kilkanaście video lekcji, jednak w języku angielskim. Jeżeli nie znasz tego języka może być to uciążliwe. Rozwiązaniem jest oglądać bez dźwięku lub uczyć się samemu.

Uśmiechnij się bo mam dla Ciebie bardzo dobrą informacje. Znalazłem również krótki przewodnik oparty na 5 krótkich filmikach w języku polskim stworzony przez pasjonata grafiki 3d.

Właściciel www.miasta3d.blox.pl Arkadiusz Szadkowski prowadzi bloga o modelowaniu 3D, urbanistyce miast i grafice. Więcej się dowiesz odwiedzając stronę poświęconej jego pasji. Jest on również autorem kilku podstawowych lekcji SketchUp, na które serdecznie zapraszam poniżej.

W razie większych niewiadomych, również odwiedź forum poświęcone tematyce rysowania. http://www.goldenline.pl/grupa/sketchup. Napewno znajdziesz tam wiele odpowiedzi na poziomie początkującym.

Poniższe filmiki pochodzą z youtube. Aby umożliwić naukę umieściłem je też na własnym blogu :).









0 comments:

Prześlij komentarz

Zasady komentowania:
Podpisz się. Konstruktywna krytyka jest w porządku, ale niegrzeczne i niedojrzałe komentarze są kasowane. Komentarze, które mają na celu jedynie reklamowanie jakiejś strony również są kasowane.

Related Posts with Thumbnails